Nerf
#1
Information 
Rozumiem, że VIP dostał przywilej odskoczni, rozumiem też, że w ta odskocznia ma taką właściwość, że trzymana w dłoni niweluje wszelkie obrażenia od upadku, niby po to, żeby krzywdy sobie odskocznią nie robić, natomiast teraz opiszę co nieco tę hecę.

VIP i gracz walczą na jakimś budynku. Walczą dzielnie. Obydwu graczom zostają po jakieś 4 serca. VIP w tym czasie bierze odskocznię, zwyczajnie z nią spada na dół, ucieka. Gracz próbuje dobić z tego mizernego pistoleciku, ale VIP uchodzi z resztą życia. Gracz nie mógłby skoczyć za VIPem, ponieważ zginąłby od upadku.

Czy to jest dobry tryb? Tryb, w którym wcaaaale nie ma VIPa tak bardzo za-p2w-owanego że szkoda słów? Od kiedy VIP może sobie spadać z dowolnych wysokości a gracz nie, co? To po co VIPowi w ogóle powolne opadanie I na butach skoro i tak używa odskoczni do redukcji upadkowego dmgu?

Apeluję o włączenie otrzymywanych obrażeń od upadku przez VIPów trzymających odskocznie. Przewidywane skutki: mniej żałosnych ucieczek z budynków, gdzie gracz miałby szanse z VIPem, gdyby nie pechowe dla gracza obrażenia od upadku, używanie odskoczni bardziej z głową, marudzenie VIPów a potem pogodzenie się z tym.

Pozdrawiam,
Arkadiusz

Niedostępny


Wiadomości w tym wątku
Nerf - przez Iam - 10-13-2017, 22:28
RE: Nerf - przez Mieczuu - 10-13-2017, 22:34
RE: Nerf - przez Oskier - 10-13-2017, 23:07
RE: Nerf - przez Maxcraft321 - 10-14-2017, 00:02
RE: Nerf - przez Cichusek - 10-14-2017, 07:00

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości