Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20
dodanie sojusze (2) - Wersja do druku

+- Forum | Sky-Land.pl | Sieć Serwerów Minecraft 1.8 - 1.20 (https://forum.sky-land.pl)
+-- Dział: Nasze serwery: (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=116)
+--- Dział: PvP z Pistoletami (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=94)
+---- Dział: Propozycje (https://forum.sky-land.pl/forumdisplay.php?fid=112)
+---- Wątek: dodanie sojusze (2) (/showthread.php?tid=30631)



dodanie sojusze (2) - BrunoKastner - 08-22-2017

cytat Invi (Myszaka):
(Proponuję dodać komendę /sojusz <nick>. Gracze w sojuszu nie mogą się bić (nie zadają sobie obrażeń pomimo uderzeń). W sojuszu mogą być maksymalnie 3 osoby)

1 Dla mnie to by było żeby założyć jakiś "klan" pod jakąś nazwą i tagiem bo widać że nie ma rangi (Gracz) na pasku czatowym, (a jest tylko vip).
2 ja bym dał do nieskończoności dodawania osób za dodaniem 10k $

cytat Cichuska:
(nawet fajny pomysl, ale w takim 3 osobowym sojuszu to raczej kazdy sie zna i nie bije innych.
nie wiem czy jest to potrzebne, szukalem jakiegos prostego pluginu ale wszystkie sa skomplikowane, maja po kilkanascie komend, jakies czaty, dzielenie expa itp.
a pisac mi sie czegos takiego nie chce.)

3 można usunąć niektóre komendy z pluginu albo porostu żeby gracz lub vip nie korzystali z tego

cytat Snaxxa:
(Moim zdaniem srednia propozycja.. wszyscy wiemy jaka jest sytuacja na pvp
1 niezbyt duza ilosc graczy
2 jesli juz sa sojusze to doskonale sie znaja (wlasnie mozliwosc zabicia sojusznika jest dobra poniewaz jest to bardziej realistyczne)
jesli sojusznik zabija cie zbyt czesto to przeciez jest to wiadome ze nie robi tego przypadkiem
3 sam plugin na sojusz nic by nie zmienil aby byl wgl jakis sens dodania czegos podobnego musialby byc jakis ranking tych sojuszy czy cos np. polegalby on na wyliczeniu sredniej wartosci k/d calego sojuszu lub czyms podobnym co spowodowaloby pojawienie sie jeszcze wiekszej ilosci graczy uciekajacych od walki
dlatego ta propka niezbyt sie nadaje)

4 nie porównuj realistycznością z Firtualnością
5 komenda sojusz zmieni trochę (czat)

cytat cichuska:
(zrobienie takiego pluginu to co najmniej caly dzien ciaglego siedzenia przed komputerem, a jak jeszcze ma byc rozbudowany o rozne funkcje, to juz w ogole wychodzi z tego pare dni.
w godzinke to mozna sobie napisac byle co, co zaraz sie popsuje albo bedzie mialo mase bledow.
nie chce mi sie tego robic i z tym sie meczyc, bo nie uwazam aby bylo to potrzebne.
gracze zadko zawieraja sojusze z "nieznajomymi", a jak to robia to tylko na 10min, bo potem zaraz komus sie znudzi, pozostali zazwyczaj maja sojusz na zawsze bo sa kolegami (lub zrywaja go gdy chca razem powalczyc), wiec nie sadze aby to sie komus przydalo bo i tak nikt kolegi nie zaatakuje, chyba ze przypadkiem.
wystarczy uwazac i tyle.)

6 cóż nad pluginem nie trzeba się męczyć za bardzo lub modyfikować (jak napisałem w pk 3)
7(END) cóż co ja mam do pisania ? jestem za. co zrobił Myszak wątek


RE: dodanie sojusze (2) - h3zquu - 08-22-2017

Jestem za.
Jezeli takie /sojusz nawet nie byloby dodane, to prosilbym chociaz o mozliwosc kolorowania czapek (kiedys bruno proponowal nawet Tongue).


RE: dodanie sojusze (2) - Oskier - 08-22-2017

czemu mam tego nie porownywac? chyba o to chodzi zeby rozgrywka byla realistyczna i dynamiczna tak jak jest teraz w koncu za to cenimy to pvp
sojusze moga byc owszem ale musialyby byc na tyle dopracowane ze jeden gracz moglby byc w jednym sojuszu i jakis ogranicznik co do ilosci rowniez musialby zostac zastosowany


RE: dodanie sojusze (2) - BrunoKastner - 08-22-2017

(08-22-2017, 16:54)Snaxx napisał(a): czemu mam tego nie porownywac? chyba o to chodzi zeby rozgrywka byla realistyczna i dynamiczna tak jak jest teraz w koncu za to cenimy to pvp
sojusze moga byc owszem ale musialyby byc na tyle dopracowane ze jeden gracz moglby byc w jednym sojuszu i jakis ogranicznik co do ilosci rowniez musialby zostac zastosowany

wiesz że można jeszcze zrobić /sojusz opusc

to co napisałeś pod mną (to jest proste do zrobienia ;/)


RE: dodanie sojusze (2) - Oskier - 08-22-2017

co to ma do tego co napisalem? xd chodzi mi o to aby jedna osoba nie mogla byc dodana do kazdego sojuszu a nie o mozliwosc odejscia to przeciez oczywiste ze taka opcja bedzie miala miejsce
do pana nade mna nie powiedzialem ze to trudne lecz ze powinno zostac uwzglednione i dodane do pluginu


RE: dodanie sojusze (2) - Zgadek - 08-23-2017

Pomysł fajny, ale raczej nie zostanie wprowadzony :/


RE: dodanie sojusze (2) - CruQ - 08-23-2017

czyli co? 1 typ w 20 sojuszach?


RE: dodanie sojusze (2) - BrunoKastner - 08-23-2017

(08-23-2017, 03:23)CruQ napisał(a): czyli co? 1 typ w 20 sojuszach?

nie.
dlatego napisałem że jak ktoś doda do klanu(Teamu)
to gracz ten który chce dołączyć traci 10k $
a tak to może być /sojusz opusc
i tylko może do 1 teamu


RE: dodanie sojusze (2) - Iam - 08-23-2017

Jestem przeciwko sojuszom: w takim sensie, jak to właśnie opisał Cruq. Jednego gracza doda się do wielu niezależnych od siebie sojuszy i będzie praktycznie nietykalny. W dodatku i tak już, jak Cichusek mówił, osoby w sojuszu dobrze się znają i wiedzą, że nie powinni wchodzić sobie pod lufy.

Niech zostanie friendly fire. Jest bardziej realistycznie. A i tak sojusz 3-4 VIPów (zwłaszcza ze snajperkami) jest zbyt OP aby JESZCZE dodawać im brak obrywania od siebie samych.

Btw. pomysł płacenia $10 000 dla nieotrzymywania obrażeń od sojusznika to wygórowana cena. Może to i dobrze. Ale nie: opisałem już przykład z VIPami, dalej nie muszę tłumaczyć tego drugi raz.


RE: dodanie sojusze (2) - Cichusek - 08-23-2017

nie chce tego wprowadzac na serwer.
ostatnia z pomoca stirante zrobilem lecznicze bloczki, co sa na serwerze firent i moze je kiedys wprowadze, aby leczyly graczom zycie.

teraz chce sie zajac ta nieszczesna wolnoscia, a pozniej bede probowal napisac cos prostego w sprawie ucieczki podczas walki.